dimarts, 3 de maig del 2016

NADONS B

CAMAPNETA LA NING NING
Campaneta la ning ning
jo l'amago, jo l'amago
campaneta la ning ning
jo l'amago, jo la tinc.

CAP, PANXA, GENOLLS
Cap, panxa, genolls i peus
genolls i peus
genolls i peus
Cap, panxa, genolls, i peus
i piquem de mans

BALL MANETES
Ballmanetes,
toca galtetes
toqua-les tu
que les tens boniquetes
La ball ball
la cueta de la gallina
la ball ball
la cueta del nostre gall.

AQUÍ TENS DINERS
Aquí tens diners
te'n vas al mercat
veuràs una vaca amb el seu vedellet
que té una cueta que fa....
guile, guile, guile, net

ESCARABAT BUM BUM
Escarabat bum bum
posa-hi oli, posa-hi oli
Escarabat bum, bum
posa-hi oli en el llum
Si en el llum no n'hi ha
a l'escalfeta,
a l'escalfeta
Si en el llum no n'hi ha
a l'escalfeta n'hi haurà.
Escarabat, endevina qui t'ha picat

CLOC, CLIC, CLOC
Cloc, clic, cloc
fa el meu cavall negre
cloc, clic, cloc
fa el meu cavall blanc
Cloc, clic, cloc
galopa, galopa
Cloc, clic, cloc,
galopa i se'n va

CANÇÓ DE BRESSOL VALONA
Dorm, la reina de la casa
dorm el reietó del món

SALUDEM
Saludem amb el/la ..... per conèixe'ns millor
SI VAS A LA CARNISSERIA
Si vas a la carnisseria no compris carn d'aquí, d'aquí, ni d'aquí...
però d'aquí si un bon vossí

PER SANT MIQUEL
Per Sant Miquel
el  berenar puja al cel
Per sant Macià
torna a baixar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada