divendres, 21 d’octubre del 2016

LLETRES SESSIÓ 2

BARBETA BARBITXOLA
Barbeta barbitxola
boqueta de fasola
Nas nasset
Ulls de pardalet
Celles de ruquet
i truqui, truqui, truqui a en/la ......



SI VAS A LA CARNISSERIA
Si vas a la carnisseria
no compris carn d'aquí,
d'aquí, d'aquí, ni d'aquí
però d'aquí si un bon bocí



LLETRES SESSIÓ 3

PETIT VAIXELL 
Petit vaixell
amunt i avall
zim, zam, zim, zam
Petit vaixell
amunt i avall
zim, zam, zum 


TITETA PON
Titeta pon
pon un coucú,
per a dinar,
per a sopar
i per en/la.... no n'hi haurà


GALANETA MÀ
Galaneta mà
per a menjar pà
per a veure vi
per aquí, per aquí, per aquí

JO TINC UNA MANETA
Jo tinc una maneta la trec a ballar
la obro, la tanco la torno a amagar
Jo en tinc una altra maneta la trec a ballar
la obro la tanco i la torno a amagar
Jo en tinc dues manetes les trec a ballar
les obro, les tanco les torno a amagar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada