dijous, 11 de febrer del 2016

NADONS A (0-18m) Dilluns a les 16'30H

CLIC CLAC
Clic clac, fan les mans
perquè s'escalfin, perquè s'escalfin
Clic, clac, fan les mans
perquè s'escalfin sense guants

ELS PETITS PUTXINEL·LIS
Fan,  fan, fan,
els petits putxinel·lis
Fan, fan, fan,
Fan deu voltes i se'n van

BARBETA BARBITXOLA
Barbeta barbitxola
boqueta de fasola
Nas nasset
Ulls de pardalet
Celles de ruquet
i truqui, truqui, truqui a en/la ......

UN CAVALLET QUE ANAVA PEL BOSC
Un cavallet que anava pel bosc
i feia així, i feia així
Un cavallet que anava pel bosc
i feia així fins que es va adormir.

BIM BOM
Bim bim,
les campanes de Salom
Toquen a festa i fan bim, bom
Bim, bom, bim, bom


NADONS B (18-P2) Divendres a les 16h

BARBETA BARBITXOLA
Barbeta barbitxola
boqueta de fasola
Nas nasset
Ulls de pardalet
Celles de ruquet
i truqui, truqui, truqui a en/la ......

UN CAVALLET QUE ANAVA PEL BOSC
Un cavallet que anava pel bosc
i feia així, i feia així
Un cavallet que anava pel bosc
i feia així fins que es va adormir.

JO TINC UNA MANETA
Jo tinc una maneta la trec a ballar
la obro, la tanco la torno a amagar
Jo en tinc una altra maneta la trec a ballar
la obro la tanco i la torno a amagar
Jo en tinc dues manetes les trec a ballar
les obro, les tanco les torno a amagar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada