divendres, 21 de desembre del 2012

NADONS A

EL VOSTRE REPERTORI DEL TRIMESTRE DE TARDOR 2012
Aquí us poso la llista de les cançons i músiques que hem treballat. Qualsevol consulta la podeu enviar a través dels comentaris de baix (lletres, notes...).

Us recordo que m'agradaria que em féssiu arribar fotos o vídeos del trimestre, per poder-los compartir amb totes les famílies.

Bon Nadal i bona entrada d'any!
Marta

cançons de salutació i comiat
-Cucut, qui hi ha?
-Ai, adéu

cançons amb nom
-la son ha vingut...
-son soneta

cançons de bressol
-arroró mi niño
-Sant Joan feu-lo ben gran
-la son ha vingut
-son, soneta

cançons amb titelles
-marieta vola,vola
-el gall i la gallina
-la lluna, la pruna
-pica-li bou
-els reis de l'Orient

cançons amb instruments
-bona aigüeta (pals de pluja)
-xim, na na nà (xinxines)
-per tots sants (tambors)
-roda molinet (tambor de roda)
-treball amb les trompetetes

cançons de gestos o de picar de mans
-tinc dues mans
-ballmanetes
-palmas, palmitas

moixaines i cançons de falda
-galaneta mà
-el dit em camina
-barbeta,barnitxola
-la bicicleta
-arri, arri, tatanet

audicions enregistrades amb suports visuals
-Badinerie de la Suite per orquestra en Si m (nº2) de Johan Sebastian Bach

danses cantades
-tren petitó
-escarxofa
-cançó de fil i cotó
-jo tinc un tamburet

danses amb piano
-sóc un bolet

danses amb enregistraments
-Gavota de la Suite per orquestra nº 3 de J. S. Bach



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada